ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΏΝ

Έχετε 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος για να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε την τοιχογραφία. Για να έχετε δικαίωμα επιστροφής, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να μην έχει σημάδια φθοράς, κενά, γρατζουνιές ή γδαρσίματα.

ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ ΑΓΑΘΏΝ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΉΣ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ

Εάν το προϊόν παραδοθεί με ελαττώματα, όπως λάθη εκτύπωσης (λωρίδες, λεκέδες που δεν υπάρχουν στην παραγγελθείσα εικόνα), λάθος εικόνα ή υλικό, ορατές ζημιές που προκλήθηκαν από τη μεταφορά ή ελλείποντα μέρη, θα προβούμε σε αντικατάσταση χωρίς επιπλέον κόστος.

Εάν το δέμα έχει υποστεί ζημιά, ζητήστε από τον ταχυμεταφορέα να ανοίξει το δέμα παρουσία σας, να καταγράψει τη ζημιά και να τραβήξει φωτογραφίες. Αυτή η τεκμηρίωση θα πρέπει να μας αποσταλεί για την περαιτέρω επεξεργασία της καταγγελίας.

Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, επικοινωνήστε με τον διαχειριστή μας μέσω chat, τηλεφωνικής γραμμής ή στέλνοντας email στη διεύθυνση info@muralas.gr.

ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΌΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΌΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΈΣ

Δεν δεχόμαστε ανταλλαγές ή επιστροφές στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Εάν το προϊόν υποστεί ζημιά χωρίς υπαιτιότητα του μεταφορέα.
  • Εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμοσμένης ταπετσαρίας και της χρησιμοποιημένης κόλλας.
  • Προσαρμοσμένες παραγγελίες προσαρμοσμένες στις προδιαγραφές σας.
  • Εάν η καταγγελία γίνει μετά από 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ Ή ΑΝΤΑΛΛΑΓΉΣ

Δεχόμαστε επιστροφές ή ανταλλαγές ταπετσαριών σε καινούργια και αχρησιμοποίητη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, το προσωπικό μας θα πραγματοποιήσει ποιοτικό έλεγχο εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Μόλις ελεγχθεί, θα προβούμε σε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή εντός 14 εργάσιμων ημερών. Σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται για τις επιστροφές χρημάτων. Συμβουλευτείτε τον διευθυντή σας σχετικά με την επιστροφή της τοιχογραφίας σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Τα τεχνικά ελαττώματα δεν περιλαμβάνουν χρωματικές διαφορές που οφείλονται σε διαφορές στον εξοπλισμό, όπως οθόνες υπολογιστών, τηλέφωνα ή τάμπλετ.

Παράπονα μετά την εφαρμογή της ταπετσαρίας δεν γίνονται δεκτά.

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!